Träbitar kom till användning.

 
 
 
Det finns så många industrier och butiker om slänger användbara saker, då det inte säljs eller blir kvar. På ett företag som säljer golv, pelare osv har jag fått möjligheten att plocka trä bitar som ändå ska slängas. Vilket jag gjort. T.ex. trä skivan till mitt skrivbord kommer därifrån, mina bänkar till bordet och nu denna lilla "hylla". Det skulle egentligen blivit en slags tv bänk, men såg så liten ut på plats. Så den fick till slut vara i mitt sovrum. Har slipat ner dom med mjukt sandpapper och sedan betsat i vit färg. När man betsar så blir inte lagret lika tjockt på utan man ser trä strukturerna igenom färgen, vilket jag tycker är väldigt fint. Skulle ev. vilja göra en rumsdelare av dessa trä bitar, men får bli lite senare. Har så många andra projekt på gång just nu=).