Barnleksaker av återbruk


Har fått möjlighet att göra barnmöbler/leksaker av återbruk och sälja i en barnbutik på Retuna i Eskilstuna. Känns väldigt spännande! Och igår var det full fart med reperation och design. 



Hade även en medarbetare igår :P 





Slutresultat inom kort!

#1 / / Sandra:

Hej johanna!! Verkligen jättekul att läsa din blogg! Du är ju hur duktig som helst:) tänkte kolla vilken utbildning det är du går? Går i tankar om å börja plugga snart och din utbildning verkar ju väldigt rolig så hade varit kul att veta :) Hoppas att du har det bra! Kram på dig! /Sandra Kjellman(din föredetta kollega på citygross ;) )

Svar: Hej! Jag gick på recycle design på Eskilstuna folkhögskola :) den befinner sig numera på retuna i Eskilstuna som är en återbruks galleria :) kram
Johanna Åberg

#2 / / Emmis laholm nu ängelholm:

Heej! Vilken härlig blogg du har! Försökt jättelänge hitta dig då ja tappa bort ditt nummer för länge sen. Fick reda på av några kompisar här som känner din syster att du bor i halmstad igen. stämmer de??
Hittade inga kontaktuppgifter här o vill inte ge ut min mejl eller nummer offentligt. Har inte facebook längre! Hoppas du kommer ihåg mig!! Ja minns dig o tänkt på dig genom åren o har en grön klänning o några töntiga tjejfilmer som längtar hem😆 vill verkligen ta igen lite missad tid!!Kraam/emma

Svar: Hej! Haha ja just det! Den klänningen! Nej jag bor i Eskilstuna numera :) kram
Johanna Åberg

#3 / / Anonym:

Åh! Där bor min farmor faster o farbror! Vad kul att de gått så bra för dig! Sj är ja ju gift sen 5 år. Har en söt o go grabb på ett o ett halvt o gravid med hans lillasyster bf 28 februari. Så kul o läsa dina barnprojekt. Blir så inspirerad! Grabben fick nyss ett eget lekrum o tycker de behövs något mer för att de ska va mysigt! Hm! Kan vi byta nr eller mejl på nått sätt😂så kan ja skicka lite bilder 💜 på min pöjk😍om du kommer ner något så måste vi ta igen lite tid!kraam

Svar: Åh vad roligt att höra! :) va väldigt länge sedan! Minns mest när vi satt och vrålade till escobar - some one new! Haha! Oj några jag kanske känner? Är du här på besök får du gärna hälsa på:) vart bor ni numera? Du kan mejla mig på [email protected] kram
Johanna Åberg